​Κύκλος 4 Webinars BASIC

Αναλυτική Θεματολογία & Ημερομηνίες διεξαγωγής

Webinar 1

Αρχές Μάρκετινγκ μιας σύγχρονης Επιχείρησης

Γνωρίστε πώς πρέπει ο σημερινός επιχειρηματίας να δημιουργήσει επιτυχημένες ενέργειες μάρκετινγκ προσέλκυσης νέων πελατών και διατήρησης των υπαρχόντων! 

Θεματολογία:

  • Τι είναι το μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και πως μπορεί να την ωφελήσει άμεσα

  • Πως να αναγνωρίζετε και προσελκύετε τον πελάτη που σας ενδιαφέρει και μπορεί να αγοράσει από εσάς.

  • Γνωρίστε πώς να θέσετε τους μάρκετινγκ στόχους σας και πώς να τους πετύχετε.

  • Βρείτε τι σας διαφοροποιεί και ξεχωρίστε στο μυαλό και στην καρδιά των πελατών σας.

  • Ανακαλύψτε ποιες ενέργειες μάρκετινγκ είναι αποδοτικές για την δική σας επιχείρηση.

  • Υπολογίστε πόσα χρήματα πρέπει να ξοδεύετε για το μάρκετινγκ σας κάθε χρόνο χωρίς να σας περιορίζει.

Στόχος: Βελτίωση τεχνικών επικοινωνίας που οδηγεί στο επιτυχημένο χτίσιμο της σχέσης με τους γύρω μας.

Webinar 2

Βασικές Αρχές Επικοινωνίας με πελάτες, προμηθευτές & συνεργάτες

Γνωρίστε τα μυστικά εκείνα που θα σας βοηθήσουν:

α) να πουλήσετε περισσότερο στους πελάτες σας &


β) να κινητοποιήσετε τους συνεργάτες σας να γίνουν πιο παραγωγικοί 

Θεματολογία:

  • Αναγνωρίστε πως η διαπροσωπική επικοινωνία είναι ο πιο βασικός άξονας του μάρκετινγκ μιας επιχείρησης.

  • Χτίστε τη σωστή επαγγελματική εικόνα. Οδηγός βήμα-βήμα.

  • Γνωρίστε την τεχνική να γίνεστε εύκολα συμπαθής (create rapport)

  • Χρησιμοποιήστε τις Βασικές Αρχές Λεκτικής Επικοινωνίας.

  • Χρησιμοποιήστε τις Βασικές Αρχές της Γλώσσας του Σώματος.

  • Τολμήστε να αντιστρέφετε τις αντιρρήσεις με επιτυχία.

  • Γνωρίστε 2 τεχνικές πειθούς.

  • Εστιάστε στον τρόπο που τα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις σας εμποδίζουν την επιτυχημένη επικοινωνία με τους πελάτες σας.

Στόχος: Βελτίωση τεχνικών επικοινωνίας που οδηγεί στο επιτυχημένο χτίσιμο της σχέσης με τους γύρω μας.

Webinar 3

Σύγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων ανάπτυξης τζίρου

Θυμηθείτε πως το μάρκετινγκ μπορεί να φέρει πελάτες στην επιχείρηση, το εάν αυτοί θα αγοράσουν αφορά και τις ικανότητες του επιχειρηματία στην πώληση!  

Θεματολογία:

  • Εισαγωγή στην Τέχνη των Πωλήσεων.

  • Παρουσίαση της Ψυχολογία του ΝΕΟΥ πελάτη της ύφεσης.

  • Γνωρίστε Τεχνικές Διαχείρισης αντιρρήσεων.

  • Χρησιμοποιήστε 2 Βασικές Τεχνικές πώλησης για σίγουρα αποτελέσματα.

  • Χτίστε εύκολα μια δυνατής σχέσης με τους πελάτες.

Στόχος: Η βελτίωση των τεχνικών πώλησης με στόχο την αύξηση των πωλήσεων και της πειθούς σας.

Webinar 4

Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών στην σύγχρονη επιχείρηση

Γνωρίστε τις βασικές τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών και διαχειριστείτε τους πελάτες σας με επιτυχία!  

Θεματολογία:

  • Ενημερωθείτε για τις Βασικές ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ Αρχές της Εξυπηρέτησης των πελατών.

  • Γνωρίστε τεχνικές διαχείρισης για: 

  • Θυμωμένους Πελάτες, 

  • Πελάτες που μιλούν προσβλητικά, 

  • Πελάτες που δεν πληρώνουν με συνέπεια, 

  • Απαιτητικούς Πελάτες, 

  • Πελάτες που αναγκάζονται να περιμένουν ώρα στην ουρά να εξυπηρετηθούν.

  • Γνωρίστε πως να διαχειρίζεστε σωστά τα παράπονα των πελατών.

Στόχος: Η βελτίωση των τεχνικών εξυπηρέτησης με στόχο το χτίσιμο της σχέσης με τους πελάτες και την απόλυτη ικανοποίησή τους!

 
 
 
 

Αποσπάσματα από το Online Marketing Masterclass & Consulting

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

  • Θα ανακοινωθούν σύντομα.